Qayıq mühərrikləri üçün yağlar: 2 taktlı, 4 taktlı, ən yaxşı yağı necə seçmək və seçmək olar
Ölkəmizdə yay təkcə tətil dövrü deyil, həm də balıqçılıq mövsümü üçün vaxtdır.
Bir qayıq və ya yaxtaya sahib olmaq yalnız xoş bir əyləncə deyil, həm də hər il gəmini mövsümə hazırlamaq lazımdır.
Əksər hallarda, kiçik qayıqların və motorlu qayıqların sahiblərinin seçimi yanacaq kimi benzin istifadə edən xarici mühərriklərdə olur. Daha yüksək dərəcəli yaxtalar və qayıqlar stasionar mühərriklərlə təchiz edilmişdir. Bu vəziyyətdə ya benzin, ya da dizel mühərrikləri ola bilər. Və hər hansı bir mühərrik müntəzəm texniki qulluq və mühərrik yağının vaxtında dəyişdirilməsini tələb edir.
İki vuruşlu 2 Taktlı qayıq mühərrikləri üçün yağlar
İki vuruşlu dəniz mühərrikləri üçün müasir yağlar, adətən qutuda göstərilən müəyyən xüsusiyyətlərə malik olmalıdır.
⦁ Ən ümumi standart: Milli Qayıq İnşaatçılar Assosiasiyası tərəfindən hazırlanmış və qəbul edilmiş NMMA TC-W3. Standart su ilə soyudulan xarici mühərriklər üçün hazırlanmış və təqdim edilmişdir.
JASO və API standartlarına uyğun əlavə markalanma da mümkündür.
⦁ JASO – yağlama xüsusiyyətlərinin səviyyəsinə və işlənmiş qaz emissiyalarının səviyyəsinə tələblər qoyur. Əlavə olaraq standart təmizləmə xüsusiyyətlərinin səviyyəsinə müəyyən tələblər qoyur. Bu, mühərriki təmiz saxlamağa imkan verir ki, bu da onun xidmət müddətinə müsbət təsir göstərir.
⦁ API JASO- ya bənzər sürtgü xassələrinin səviyyəsinə və işlənmiş qaz emissiyalarının səviyyəsinə dair tələbləri müəyyən edir.
Bundan əlavə, Mercury və Evinrude mühərrikləri birbaşa enjeksiyon sistemləri ilə təchiz edilmişdir. Belə sistemlərə uyğun yağlar tələb olunur. Tipik olaraq belə yağlar DFI kimi təyin olunur. Belə mühərriklər üçün yağ Karbon əmələ gəlməsini azaltmaq üçün zəruri olan kül tərkibinə görə xüsusi tələblərə tabedir.
Dörd vuruşlu 4 Taktlı xarici mühərriklər üçün yağlar
Dörd vuruşlu qayıq mühərriklərinin yağlar üçün öz xüsusi tələbləri var. Dörd taktlı benzin qayıq mühərrikinin iş rejimi Avtomobil mühərrikindən daha hamardır, mühərrik isə daima 4-6 min dövrə ətrafında fırlanır. Bir motorist nöqteyi-nəzərindən bu yüksək sürətdir, lakin qayıq motoru üçün bu standartdır. Əsas şərt belə iş şəraitində mühərrik hissələrinin yüksək keyfiyyətli yağlanmasıdır.
Su nəqliyyatının dörd vuruşlu mühərrikləri üçün yağların seçilməsinə gəldikdə, eyni qaydalar iki vuruşlu mühərriklər üçün tətbiq olunur. Mühərrik istehsalçısının spesifikasiyalarını və tələb olunan yağın özlülük parametrlərini nəzərə aldığınızdan əmin olun.
Seçərkən vacib amil əsas yağdır.
Bu gün xarici mühərrik yağları bir neçə əsas bazadan hazırlanır. Gəlin onlara daha yaxından nəzər salaq.
Qayıq mühərrikləri üçün mineral yağlar
Bu növə əsaslanan yağlar qiymət nişində alt xətti tutur. Ən böyük artı onların qiymətidir. Əsasən aşağı güc sıxlığı və minimal tələbləri olan mühərriklərdə istifadə üçün tövsiyə olunur.
Qayıq mühərrikləri üçün yarı sintetik yağlar
Sintetik və mineral yağlar arasında qızıl orta. Bu, yüksək istehlak xüsusiyyətlərinə və layiqli qiymətə malik universal bir yağdır. Bu kateqoriyadakı yağlar qorunma və performans xüsusiyyətləri üçün bütün müasir tələblərə cavab verir və qiymət qayıq sahibini xoşlayır.
Qayıq mühərrikləri üçün sintetik yağlar
Mühərrikin aşınmasının qorunması üçün müasir tələblərə ən yaxşı cavab verən və yüksək istilik-oksidləşdirici sabitliyə malik yağlar. Yüksək sürətlənmiş xarici mühərriklərdə istifadə üçün tövsiyə olunur. Bundan əlavə, su gəmiləri üçün müasir mühərrik istehsalı tendensiyası sintetik yağlardan istifadə etməklə əldə edilən yanacaq səmərəliliyi tələblərini irəli sürür. Ancaq bir əhəmiyyətli çatışmazlıq var – yüksək qiymət. Ancaq bildiyiniz kimi, müasir bir qayıq mühərrikinin təmiri daha bahalıdır.
Qayıq mühərrikləri üçün yağlar
- Ən keyfiyyətli motor yağları
- mega market yağlar
- umico motor yağları
- trendyol motor yağları
- formula 1
Qayıq mühərrikləri üçün yağlar