Dizel hissəcik filtri Dizel mühərrik tipli avtomobillərdə ilk dizel hissəcik filtrləri 2001-ci ildə ortaya çıxdı. 2008-ci ildə bu filtrlər Avro 5 standartının tətbiqindən sonra dizel mühərrikli bütün minik avtomobilləri üçün məcburi oldu. Adından da göründüyü kimi, dizel hissəcik filtri işlənmiş qazlarla birlikdə atmosferə his hissəciklərinin atılmasını azaltmaq üçün nəzərdə tutulub. Təcrübə göstərir ki, hissəcik filtrlərinin (DPF və ya sözün əsl mənasında Diesel Particulare Filter) istifadəsi his hissəciklərinin emissiyasını 80, hətta 100% azaltmağa kömək edir.
Sajevi filter Dizel hissəcik filtri
Müxtəlif istehsalçıların avtomobilləri hissəcik filtrlərinin strukturunda bəzi dizayn xüsusiyyətlərinə malikdir. Bununla belə, prinsipcə, bu fərqlər iki varianta endirilə bilər: hissəcik filtri egzoz sisteminin ayrıca elementidir və ikinci seçim – hissəcik filtri katalitik çevirici daxil edən dizaynın bir hissəsidir. Bu halda, bu montaj “katalitik örtüklü hissəcik filtri” adlanır.
Dizel hissəcik filtrinin işində iki mərhələ var. Bu, əslində filtrasiyadır və vaxtaşırı filtrin bərpası lazımdır. Filtrləmə prosesi zamanı filtr his hissəciklərini “tutur”; filtrasiyadan qaçmağa müvəffəq olan hissəciklərin sərhəd ölçüsü 0,1-dən 1 mikrometrə qədər olan ölçü hesab olunur. Bunlar insanların və heyvanların tənəffüs sistemi üçün olduqca təhlükəli olan hissəciklərdir, lakin xoşbəxtlikdən onların emissiyalarda payı böyük deyil – 5% -dən çox deyil. Gec-tez yığılmış his, işlənmiş qazların atılmasına maddi maneə kimi xidmət etməyə başlayır. Avtomobilin sürücüsü mühərrik gücünün azaldığını görməyə başlayır. Buna görə də, hissəcik filtrini bərpa etməyə çalışmalısınız
Müxtəlif istehsalçıların dizel hissəcik filtrləri müxtəlif regenerasiya üsullarından istifadə edir, lakin prinsipcə onlar passiv və aktiv regenerasiyadır.
passiv və aktiv regenerasiya
Hissəcik filtrinin passiv bərpası, bort kompüterinin ekranında müvafiq bildiriş göründüyü və ya sürücünün özü mühərrik gücünün azaldığını gördüyü hallarda sürücünün müstəqil hərəkətlərinə aiddir. Passiv regenerasiyanın ən sadə yolu filtrdəki temperaturu artırmaq və müvafiq olaraq, sadəcə olaraq hisi yandırmaqdır. Bunun üçün sadəcə mühərrikə tam yük vermək və 30-40 kilometr belə sürmək lazımdır. Passiv regenerasiyanın başqa bir üsulu dizel yanacağında xüsusi əlavələrin istifadəsidir. Bu əlavələr, sadəcə olaraq, hisin alovlandığı və filtrdə tamamilə yandığı temperaturu azaldır.
təmiz və doldurulmuş hissəcik filtri
Proqramdan hissəcik filtrinin çıxarılması BMW X5 E53 beyindən silinməsi
Proqramdan hissəcik filtrinin silinməsi BMW X5 E53
Partikül filtrinin proqramlı şəkildə çıxarılması VOLVO XC70
Hissəcik filtrinin çıxarılması
Hissəcik filtrini çıxardıqdan sonra qaynaq işləri
Buna baxmayaraq, hissəcik filtrini çıxarmağa hazır olan çox sayda şirkət və mütəxəssis var və onların hərəkətlərindən sonra avtomobil bütün imkanlarını tam saxlayacaq, hətta bəziləri yaxşılaşır. Düzdür, bunun üçün pul ödəməli olacaqsınız, lakin orjinal məhsulun dəyişdirilməsi və sonradan xidmət göstərilməsi üçün lazım olandan çox az miqdarda xərc lazım olacaq. Beləliklə, hissəcik filtrinin beyindən silinməsi və fiziki çıxarılması məsələsi onunla bağlı problemlərdən xilas olmaq və avtomobilin işini yaxşılaşdırmaq üçün real variant kimi qəbul edilə bilər.