Dizel hissəcik filtri Dizel mühərrik tipli avtomobillərdə ilk dizel hissəcik filtrləri 2001-ci ildə ortaya çıxdı. 2008-ci ildə bu filtrlər Avro 5 standartının tətbiqindən sonra dizel mühərrikli bütün minik avtomobilləri üçün məcburi oldu. Adından da göründüyü kimi, dizel hissəcik filtri işlənmiş qazlarla birlikdə atmosferə his hissəciklərinin atılmasını azaltmaq üçün nəzərdə tutulub. Təcrübə göstərir ki, hissəcik filtrlərinin (DPF və ya sözün əsl mənasında Diesel Particulare Filter) istifadəsi his hissəciklərinin emissiyasını 80, hətta 100% azaltmağa kömək edir.

Dizel hissəcik filtri
Müxtəlif istehsalçıların avtomobilləri hissəcik filtrlərinin strukturunda bəzi dizayn xüsusiyyətlərinə malikdir. Bununla belə, prinsipcə, bu fərqlər iki varianta endirilə bilər: hissəcik filtri egzoz sisteminin ayrıca elementidir və ikinci seçim – hissəcik filtri katalitik çevirici daxil edən dizaynın bir hissəsidir. Bu halda, bu montaj “katalitik örtüklü hissəcik filtri” adlanır.
Dizel hissəcik filtrinin işində iki mərhələ var. Bu, əslində filtrasiyadır və vaxtaşırı filtrin bərpası lazımdır. Filtrləmə prosesi zamanı filtr his hissəciklərini “tutur”; filtrasiyadan qaçmağa müvəffəq olan hissəciklərin sərhəd ölçüsü 0,1-dən 1 mikrometrə qədər olan ölçü hesab olunur. Bunlar insanların və heyvanların tənəffüs sistemi üçün olduqca təhlükəli olan hissəciklərdir, lakin xoşbəxtlikdən onların emissiyalarda payı böyük deyil – 5% -dən çox deyil. Gec-tez yığılmış his, işlənmiş qazların atılmasına maddi maneə kimi xidmət etməyə başlayır. Avtomobilin sürücüsü mühərrik gücünün azaldığını görməyə başlayır. Buna görə də, hissəcik filtrini bərpa etməyə çalışmalısınız
Müxtəlif istehsalçıların dizel hissəcik filtrləri müxtəlif regenerasiya üsullarından istifadə edir, lakin prinsipcə onlar passiv və aktiv regenerasiyadır.

passiv və aktiv regenerasiya
Hissəcik filtrinin passiv bərpası, bort kompüterinin ekranında müvafiq bildiriş göründüyü və ya sürücünün özü mühərrik gücünün azaldığını gördüyü hallarda sürücünün müstəqil hərəkətlərinə aiddir. Passiv regenerasiyanın ən sadə yolu filtrdəki temperaturu artırmaq və müvafiq olaraq, sadəcə olaraq hisi yandırmaqdır. Bunun üçün sadəcə mühərrikə tam yük vermək və 30-40 kilometr belə sürmək lazımdır. Passiv regenerasiyanın başqa bir üsulu dizel yanacağında xüsusi əlavələrin istifadəsidir. Bu əlavələr, sadəcə olaraq, hisin alovlandığı və filtrdə tamamilə yandığı temperaturu azaldır.

təmiz və doldurulmuş hissəcik filtri
Hissəcik filtrinin aktiv regenerasiyası ilə əsas xarakter sürücü deyil, dizaynerlər tərəfindən təmin edilən xüsusi nəzarətçidir. Temperatur sensorundan və təzyiq sensorundan məlumat aldıqdan sonra nəzarətçi məlumatları təhlil edir və his hissəciklərinin mövcud olduğu və onların aradan qaldırılması lazım olduğu qənaətinə gəlir. Nəzarətçi, analiz nəticəsində hissəcikləri çıxarmaq qərarına gələrsə, temperaturu yüksəltmək və filtrdəki his hissəciklərini yandırmaq üçün əlavə yanacaq vurur. İstehsalçılar filtri bərpa etmək üçün başqa bir yol təqdim edərlərsə, nəzarətçi mütləq ondan istifadə edəcəkdir. Beləliklə, nəzarətçi müstəqil olaraq, proqramlaşdırılmış rejimdə hissəcik filtrinin bərpası prosesinə nəzarət edir.Regenerasiya hələ başlamamış hallarda, xidmət stansiyasının mütəxəssisləri ilə əlaqə saxlamaq lazımdır, onlar lazımi texniki yardım göstərəcəklər. hissəcik filtri olduqca mümkündür və pula qənaət edir, çünki köhnə dizel hissəcik filtrini tamamilə yenisi ilə əvəz etməkdən daha ucuz başa gəlir.
Hissəcik filtrinin çıxarılması
Bir qayda olaraq, kimsə üçün hər hansı bir narahatlıq, nəticədə, bu konkret birinin hər şey üçün ödəməli olacağına gətirib çıxarır və bu, yalnız pulla olsa yaxşıdır. EURO-4 standartları təsdiqlənərkən işlənmiş qazların tərkibinə məhdudiyyətlərin tətbiqini belə yekunlaşdıra bilərik. Təbii ki, şəhərlərdə vəziyyət xeyli yaxşılaşıb, hava xeyli təmizlənib, lakin bunun hansı səbəbdən istehsalçılara əlavə qazanc gətirdiyi bəlli deyil. VG (işlənmiş qazlar) tərkibini yaxşılaşdırmaq üçün avtomobillərin dizaynına dizel hissəcik filtri əlavə edildi. Lakin, işlənmiş qazın təmizlənməsinin bütün səmərəliliyi ilə, əksər avtomobil sahibləri hissəcik filtrini çıxarmaq barədə düşünürlər.Amma bu cihazı avtomobildən çıxarmaq mümkün deyil. Bütün problem cihazın vəziyyətinin mühərrikin idarəedici nəzarətçisi tərəfindən nəzərə alınmasındadır.Zərrəcik filtrinin proqram təminatının çıxarılması aşağıdakı kimi həyata keçirilir – xarici qurğular sayəsində proqramçı qoşulur və nəzarətçinin proqram təminatı dəyişdirilir, avtomobildə dizel hissəcik filtrini təmin etməyən bir versiya quraşdırılmışdır. Bundan sonra, fiziki olaraq çıxarılır, nəzarətçi bu hərəkətə heç bir şəkildə reaksiya verməyəcəkdir.

Proqramdan hissəcik filtrinin çıxarılması BMW X5 E53 beyindən silinməsi

Proqramdan hissəcik filtrinin silinməsi BMW X5 E53

Partikül filtrinin proqramlı şəkildə çıxarılması VOLVO XC70

Hissəcik filtrinin çıxarılması

Hissəcik filtrini çıxardıqdan sonra qaynaq işləri
Buna baxmayaraq, hissəcik filtrini çıxarmağa hazır olan çox sayda şirkət və mütəxəssis var və onların hərəkətlərindən sonra avtomobil bütün imkanlarını tam saxlayacaq, hətta bəziləri yaxşılaşır. Düzdür, bunun üçün pul ödəməli olacaqsınız, lakin orjinal məhsulun dəyişdirilməsi və sonradan xidmət göstərilməsi üçün lazım olandan çox az miqdarda xərc lazım olacaq. Beləliklə, hissəcik filtrinin beyindən silinməsi və fiziki çıxarılması məsələsi onunla bağlı problemlərdən xilas olmaq və avtomobilin işini yaxşılaşdırmaq üçün real variant kimi qəbul edilə bilər.
Leave a comment
Your email address will not be published. Required fields are marked *